Tämä on ruoka- ja leivonta-aiheinen blogi. Muotia ja elämää löydät toisesta blogistani Sweet & Sour Lollipop.

sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Rannalle!

Koska on ollut näin ihana sää pitkään, olen viihtynyt aika paljon viime aikoina rannalla. Olisin halunnut ottaa rannasta kunnollisen kuvan tänne, koska se on niin mahtava! Ikävä kyllä minun täytyi ottaa kuvaa sivummasta, koska en halunnut alkaa kuvaamaan ventovieraita ihmisiä. :b Mutta noh, tässä vähän kesäistä kuvaa. :)




Pariin kertaan olemme mennneet kaverin kanssa rannalle uimaan sekä piknikille. :) Ekalla kerralla minä otin mukaan mustaherukkamehua, leikattua porkkanaa, kurkkua, sipsejä, itse tehtyjä lihapullia ja dippiä. Nyt viime lauantaina menimme taas rannalle, jolloin otimme mukaan patonkia, mansikoita (!), karkkia ja hieman alkoholijuomaa. :) Poikaystäväni joi Bacardi Breezeriä, mutta minä join Last Mangoa, väkevää viiniä.



Mielestäni tämä on erinomainen kesäjuoma. Vaikka tämä on luokiteltu väkeviin viineihin, on sen prosentisuus vain 15%. Tämä maistuu sopivasti mangolle ja viinille. Last Mango juodaan kylmänä ja halutessaan jäillä. Sitä voi laimentaa halutessaan kivennäisvedellä. Suosittelen lämpimästi. :)

Minun täytyy myös tunnustaa ettei rannalla ole mennyt niin kuin olisi pitänyt. Nimittäin olen palanut. :'D Nyt minua hieman ärsyttää koska olen paljon ruskeampi (ja punaisempi) oikealta puolelta. Nyt yritän kovasti seuraavilla kerroilla saada rusketusta myöskin vasemmalle puolelle...

***********

Olen syönyt aika paljon mansikoita ja kirsikoita. Itseasiassa kylvin jo kirsikan siemeniä, jos vahingossa osaisin kasvattaa niitä. :D Mutta se hieman harmittaa että olen vain syönyt mansikoita ja kirsikoita paljaaltaan. Nyt toivoisin teiltä rakkaat lukijat,että kertoisitte, mitä haluaisitte näin kesän kunniaksi minun tekevän? Eli siis ehdotelkaa minulle kesäherkkuja ja I'll do it.

Huomenna ajattelin kokeilla hieman uutta (jonka idea syntyi piknikillä) ja jos se onnistuu, niin resespti hujahtaa tänne. :) Lisäksi lupaan laittaa niitä tracon kuvia tänne, jos ja kun saan niitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti