tiistai 3. syyskuuta 2013

Rapujuhlien kuvasaldoa

Tuli joku aika sitten vietettyä kavereiden kanssa rapujuhlia ja tässä muutama kuva sieltä. Kuvat on ottanut Jenni.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti