sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Laskiaispullia


 Laskiaispullia. Pullataikina tehty tällä ohjeella, tein puolikkaan annoksen.


Välissä vadelmahilloa ja kermavaahtoa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti