sunnuntai 10. helmikuuta 2013
Laskiaispullia
Laskiaispullia. Pullataikina tehty
tällä ohjeella
, tein puolikkaan annoksen.
Välissä vadelmahilloa ja kermavaahtoa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti