maanantai 2. toukokuuta 2011
Munkit
Meni vähän myöhäseksi, mutta munkkeja piti ihan itse saada tehdä! :D Ekaa kertaa tein ja tuli tosi hyviä! Tässäpä helppo
ohje
, onnistuu takuuvarmasti. :) Itse sain n. 25 kpl rinkuloita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti