perjantai 22. huhtikuuta 2011

Juhlamekko



Tarvitsin yhtiin tuleviin häihin juhlamekon, koska edellinen oli käynyt pieneksi. Ostin siis tämän ihanuuden seppälästä. :)



Ostin Tiimarista halvalla nämä pastavärit. En malta odottaa, milloin pääsisin niitä käyttämään!



Muistakaa, että simaa kannattaa tehdä ajoissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti