vähä hieno :D
Kiitos. ^^
No ei ihme ettei tullut palkintoa. Tuo ei ole tankki vaan australiassa elävä pieni lintu kiivi nokkineen päivineen.
"kiitos kommentista en jaksanut lukea kaikkea ;D :)" ^^
Ihan mahtava! :D
Kiitos! :D
Ihan sika hieno kakku :D!Ja anonyymille muuten tiedoksi, että kiivit elää Uudessa-seelanissa ja ne on ruskeita xD.
Kiitos Mämmä. :) Älä nyt, pahastutat anonyymin, kun sillä ei ole ensinnäkään eläintietämystä saatikka visuaalista silmää. ;)
vähä hieno :D
VastaaPoistaKiitos. ^^
PoistaNo ei ihme ettei tullut palkintoa. Tuo ei ole tankki vaan australiassa elävä pieni lintu kiivi nokkineen päivineen.
VastaaPoista"kiitos kommentista en jaksanut lukea kaikkea ;D :)" ^^
PoistaIhan mahtava! :D
VastaaPoistaKiitos! :D
PoistaIhan sika hieno kakku :D!
VastaaPoistaJa anonyymille muuten tiedoksi, että kiivit elää Uudessa-seelanissa ja ne on ruskeita xD.
Kiitos Mämmä. :) Älä nyt, pahastutat anonyymin, kun sillä ei ole ensinnäkään eläintietämystä saatikka visuaalista silmää. ;)
Poista